Dificultatea lui BP

Dificultatea lui BP, Administrator afacere proprie: existența unui dezechilibru major între timpul dedicat afacerii și timpul disponibil pentru familie și nevoile proprii. Ce își dorea BP era să poată ajunge la un echilibru între viața profesională și cea personală.

Modul de abordare a dificultății: Am pornit în analizarea situației de fapt cu detalierea activităților pe care le întreprinde zilnic BP și cei 20 de angajați, și de la ce-l nemulțumește în relațiile de serviciu cu angajații săi. Am folosit întrebări simple, directe și foarte clare la care răspunsurile să-i poată da lui BP informații cu privire la ceea ce face bine și ce nu. Chiar dacă pe moment l-a nemulțumit ceea ce a constatat, imediat după aceea BP a reușit să vadă și alte implicații ale comportamentului său de business și ca manager al propriei afaceri.

Rezultatul obținut: A înțeles că nu le poate face pe toate singur și că mai devreme sau mai târziu, dacă nu se oprește să se odihnească și să se destreseze, va plăti prețul acestui efort exagerat. I-am explicat că soluția se află, întotdeauna, în problemă. Prin analiza atentă a problemei, prin identificarea a ceea ce trebuie făcut diferit pentru a se ajunge la ce-și dorește, BP a putut sa-și redefinească structura organizatorică, responsabilitățile sale și ale angajaților săi în așa fel încât să poată fi la ,,Pupitrul de Comandă” al afacerii sale, să aibă în permanență viziunea de ansambul și să intervină în activitatea operațională și de rutină doar dacă este absolut necesar.

 Într-un interval de timp relativ scurt a putut să ,,savureze” primul său weekend împreună cu familia fără să mai răspundă la telefoane sau să  trimită/primească mail-uri urgente!

A fost o schimbare MAJORĂ!